om jag kunde drömma


det gick bra att döma imorse, 90:- per match så nu är jag 180kr rikare. direkt efter dömningen tog jag mig in till stan. hade inte ätit nått så jag gick runt och mådde illa och hade ont i huvet, menmen får väl skylle mig själv lite. köpte iallafall boken om jag kunde drömma (twilight). och så vare typ en timme innan nästa buss skulle gå och jag kände mig inte så värst sugen på att gå i affärer eftersom jag mådde så dåligt, så jag satte mig ner och börja läsa, inte lite uppslukad man blir av boken har redan läst till mitten av andra kapitlet. hohojaja. när jag kom hem fick jag skjuts till hallen och titta på handboll med maja elin och lina. och efter det kolla vi på hockey. sen blev det snöbollskrig, mysigt. åkte hem efter första och nu ska jag städa undan lite på rummet för mamma har slängt in en massa väskor och skor från 70- och 80-talet. väldigt kul så nu ska jag plocka på mig det jag vill ha. /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0