njuter av livet

jag elin och josefine tog bussen till stan. leta lite balgrejer.. en pälsjacka och en ring köpte jag. hitta dock inga skor.. så jag tror att det blir ett par svarta och så kanske jag sätter fast 2 röda rosetter på hälarna. a får se hur det går med det, ska se hur det ser ut oså. efter ett tag åkte josefine och träna och jag och elin fortsätte att kika runt. mötte ida också, och jag blev så himla avundsjuk när hon sa att hon och hennes kompis skulle gå och se twilight, men det va härligt att träffa henne igen. runt sju tog vi bussen hem, och vi far hem till elin och titta på idol och prata. då josefine kom hem från träningen så traska jag och elin hem till henne i snöovädret, satt bra med en pälsjacka i snön måste jag säga. vi kolla på idol och fredag hela veckan, och det va så fel att anna åkte ut från idol. jag bryr mig inte så jätte mycket om idol egentligen men hon va så bra. sen titta vi på festival, den är riktigt bra! och nu ska jag gå och lägga mig. godnatt. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0