om du kunde leva förevigt, vad skulle du leva för?


jag och josefine såg twilight idag!!!!! den får fem++ av fem solar.. det kanske är den bästa film jag sett, seriöst jag blir helt besatt av filmen och måste verkligen se den igen. så äre nån som känner sig sugen på att se den sig till för jag är redo nästan när som helst! ska iallafall försöka ta mig in till stan imorn och köpa boken, kanske köper jag fortsättningen också.. längtar verkligen tills de andra böckerna kommer på film också, ja fortsättning måste det iallafall komma! läste att det finns tre böcker i serien och en fjärde och sista kommer ut 5 mars 2009. men se twilight med mig någon? nu ska jag sova för imorn ska jag dömma två matcher på förmiddagen, men hör av er vettja. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0