lördagen 22 november


igår så var jag & min sötavän johanna på hallen ett tag & kolla på innebandy match sen åkte vi hem till mig där det blev idolmys skööönt att anna åkte ut, alice är bääääst! och efter det drog vi ut i converse väldigt smart jag vet, det hade snöat hur mycke som helst alltså shit man såg ingen skillnad det var vitt överallt!
men vi gick till centrum prata med emma sen gick vi vidare hem till lina lite småprat med henne sen gick vi till centrum prata lite med felicia lisen lillnorsken & några till som jag inte kan namnet på allafall så gick vi vidare hem till mig vi gjorde varmchoklad & satt oss med täcken runt oss & bara prata! hur mysigt som helst,efter det somna vi rätt så snabbt!
idag, så har vi precis vaknat & nu ska vi snart till stan & mysa lite, ska försöka få tag i ett busskort också helt omöjligt att få tag i det alltså inte på prix inte på ica inte på hemköp inte någonstans!
så trött på det, men aja!
 bussen går 13,25 så vi hörs väl senare!
/ida

Kommentarer
Postat av: johanna (;

jag älskar dig baby

2008-11-22 @ 13:17:02
URL: http://johannafriskman.blogg.se/
Postat av: bella

Du har rätt hon blev sämre och sämre!

Ja, det gör jag också. Nästa vecka blir temat gospel och Carola gästar studion! :)

2008-11-22 @ 17:47:44
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0