lördag klockan 23:38

ojojoj, vilken helg helt underbar i fredags åkte vi som sagt till sthlm vid fyra & var framme vid sex och vid sju blev vi insläppta där det minglades & pratades sen gick vi in & fick jätte bra platser! det var hur bra som helst, vikan & jag var med på tv också höhö, härligt! när johan åkte ut så var det en tjej som svimmade och alla tjejer låg på golvena och slog med händerna och fötterna & typ skrek joohan & böla alltså shit dom blev utkastade av vakter, hur töntiga som helst..
vart man än gick så var det tjejer som grina på golverna! höhö, kom hem vid två & vi somnade direkt!
idag åkte vi in till stan handlade det sista till balen sen kolla vi på step up två så jävla fucking bra dom där filmerna är alltså!  nu ska jag sova / ida

Kommentarer
Postat av: bella

Ja, dom var väldigt överdrivna!

Jag gillar ju också Johan Palm och tyckte det var tråkigt att han åkte men jag är inte som dom börjar grina och skrika!

Dom lär vell förstå att Johan Palm kommer bli känd, få skivkontrakt och släppa en platta inom kort!

Han är inte död! :p

2008-11-30 @ 15:41:18
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0