how do i get you alone



bilder från i söndags. bild 1: jag i pappa's gamla glasögon. bild 2: jag  och en av våra katter, nisse.
jisses vad det blir mörkt fort nu. och jag har massvis med saker jag måste göra idag. träningen hoppar jag nog över för jag tror inte att jag hinner med det. men jag ska göra klart SO:n som ska in imorn och träna till 2-3 prov och så måste jag städa. nivet när man försovit sig och så får man panik och slänger ut allting på golvet för att hitta nånting att ha på sig, så blev det för mig i morse. men nu ska iallafall jag och mamma gå och sola. lägger till att jag fick G+ på min muntliga bok recension och jag är rätt nöjd endå. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0