helgen var som vanligt bra

fredags   begravningen var sjukt jobbig, men fin.<3
sen match vann med 26-6 vilket var skööönt, sen sov jag hos johanna mys
lördags sm i alfta förlora båda men vi hade roligast! -kan jag lova sen sov johanna här mys igen
idag söndag firat pappa morfar & claus med mat på dragongate & snart fira farfar
helt underbar helg puss :*

bilden är tagen efter begravningen, fika hemma hos mormor & morfar alltså!

sm i alfta från vänster; sara maja & johanna! :)

ahah, jag var riktigt duktig tycker jag! ;);)

släkten på dragongate, puss ida

Kommentarer
Postat av: bella

ja, jag får hoppas det!

mh, det blir jättekul! :)

2008-11-09 @ 18:21:12
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0