du är en del av mig

skolan har vart rätt lugn, det är så att vi dansade på idrotten idag

till balen det är typ tio dagar hallå? har jag fixat väska eller nåt att ha runt axlarna nej? just det!

känner panik, jag har köpt en klänning för säkert en månad sen & känner att jag inte vet om jag gillar den såsuper mycket

men så är det ibland, fast samtidigt tänker jag på att den  kommer nog vara rätt snygg till dom där skorna

en snygg väska & kanske handskar! vi får se hur det blir & inga kort på det innan balen!

sitter på dagens sista lektion nu & det är elevensval då jag har bild, med emil

alltså är vi två elever här, höhö lyckat!

men dom andra åttorna är på prao och eftersom vi är så några får vi göra vad vi vill!

jag valde då datan, som ni kanske märker hahah!

nu ska jag sluta tönt skriva & kolla vidare på lite bloggar sen vid tre slutar jag & då blir det direkt till kyrkan, sen hem

hör av mig när jag känner fört! / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0