you're the nicest thing i've seen


i valbo köpte jag en body (den på bilden), en tubkjol, en väska och ett par solglasögon dock inte dom jag tänkte att jag skulle köpa men dom var slut så det blev ett  par liknande. och ja lär ju berätta att jag fick det här grattis, egentligen skulle det inte bli så mycket eftersom det var rea men det va nått med att jag hade samlat klart stämplar på bonuskortet, aja det va iallafall kul att få hem lite kläder. och nu är jag nöjd, min gula resväska är proppfull fast lite dum är jag som la i kläderna som jag ska ha på mig imorn när vi åker, haha det är väl bara att öppna väskan igen. men hörrni va tycker ni va ska man ha för skor till det jag har på mig på bilden? hömhöm jag kommer absolut inte på nått, ett par vita ballerina med ankelrem får det bli så länge. aja nu ska jag äta sen ska jag duscha.
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0