det gör ont att veta men lika ont att undra

höhö, yeah im back in sweden! aja idag packade vi ihop alla grejer oså, så gick vi ner och köpte de rosa conversen till mig. sen åkte vi till flygplatsen och så köpte jag en mascara och lite godis där.. humhum, annars gjorde vi inte så mycket förutom att vänta på planet och käka.. kan ju bara säga att det är dyrt i danmark, men ganska rolig shopping. när vi kom till sverige så fick jag skjuts till gävle för att se på ola med tjejerna, plus att det va sista sommarkvällen ikväll. hehe jepp, sen drog vi hem. här kommer det lite bilder från semestern och alla är på mig, höhö tråååkigt, vissa är cp också för att jag skar ut dom typ, hahahaha! och på vissa ser jag lite drogad ut med wtf jag bjuder helt enkelt på dom. sista bilden är på emma, jossan, johanna och ida från ikväll.
jo jag lär ju berätta, nu när vi var i danmark var det fotbollscup där samtidigt och så bodde det minst 4 st fotbollslag med killar på samma hotell som oss. hihi det gillade jag! fast det var typ bara ett lag som var från sverige, eller det va en kille som jag visste var från sverige, jag blev typ kär i han! fyfan va söt han va, blont hår, schysta brännan, helt jävla underbara leendet och fina tänder allså ja han var så sööööt så jag höll på att dö, om han hade haft lite lockigare hår hade jag inte alls kunnat motstå honom. men nu kommer jag väl få ångra att jag aldrig pratade nått med honom vi tittad ju bara på varandra men jag kunde ju inte heller knalla fram till honom när han va med sina föräldrar eller om mina päron titta på nej alldeles för pinsamt! det var iallafall kärlek vid första ögonkastet, menmen är väl bara att glömma honom nu.. 

           
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0