heldag med tjejerna :)

jag ida och maja åkte hem till mig och packa iordning lite saker sen träffa vi på johanna och mötte lina ungefär vid hemköp så handla vi läsk och godis sen beställde vi pizza på milles och sen fick vi skjuts av anna till harnäs, hihi tack för det. så käka vi och bada och hade det mysigt. sen tog vi bussen till älvkarleby och gick runt och träffa lite folk oså sen gick vi och satte oss vid busshållsplatsen och prata, så tog vi bussen hem. nu ligger ida i min säng och tittar på bring it on fast den hackar sönder typ, och så försöker hon städa undan sina saker, höhö lyckat säger jag! ska väl lägga mig och titta på bring it on jag med snart, kommer lite bilder först.

        
bilder från idag. bild 1: ida johanna och lina på kläcken. bild 2 3 & 4: pizza mys och bad på harnäs. bild 5 & 6: på bussen påväg till älvkarleby. bild 7 & 8: "vandringen" i älvkarleby. bild 9: i väntan på bussen.
/sara

Kommentarer
Postat av: johanna :)

kan du läggain alla bilder i delad mapp sen?:)<3

2008-07-25 @ 10:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0