sommarkväll


ögonbrynen blev bra efter vaxningen och noppningen, aja så gick jag och ida ner på sommarkväll och träffa johanna lina och elin. så tog vi en fika och sen gick vi runt och träffa på lite folk och lyssna på bwo, köpte en randig tshirt på mq också den är snygggggg enligt mig, höhö. sen tog vi bussen hem och det va proppat på bussen man fick typ ingen luft, roligt chafför iallafall från åland, hehehe. jag ida lina och johanna tog cyklarna och cykla runt lite i skutskär sen åkte vi hem till lina och käka pommes frites lyssna på musik och prata. very najs allså, ida ligger i sängen och tittar på sex and the city så ska jag skriva klart sen ska jag också lägga mig och kika.
/sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0