ida's sommarstuga

fredag: vi gick upp tidigt för att åka hem till ida, där hämta ida's morfar upp oss och så åkte vi till ida's stuga vi gick och la oss i solen nästan direkt så badade vi också. det var va vi gjorde typ hela dagen sen åkte vi ut med båten, sen satt vi på altanen och åt gott och pratade. sen åkte vi ut  med båten igen efter det gick vi in och titta på she's the man och efter den sov vi.
lördag: vi låg typ bara i solen idag, och bada lite. bränt mig har jag också hunnit gjort men det går väl förhoppningsvis ner, men jag har hursomhelst haft det jätte mysigt och va mysigt vi har haft det allså. skönt också att komma bort. plus att man få vara med sin allra bästa vän det gillas!
          
bild 1 2 och 3: chill i poolen. bild: 4 och 5: första båtturen. bild 6: ida's ställning då hon lyfter upp den tunga motorn, haha tro mig det såg jätte roligt ut! bild 7: andra båtturen. bild 8: ida och jag vid deras båthus med solnedgången i bakgrunden, my god va sommarmysigt. bild 9 och 10: påväg tillbaka till stugan. bild 11: söt bild på ida på lördagen.
/sara

Kommentarer
Postat av: BÄSSSSSSSSTIS :)

bästvän love youuu! ;) <3<3

2008-08-01 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0