i danmark

igår satt vi och vänta vid sofforna i 4 timmar sen gick vi ner till en galleria, vi bor lix precis över en galleria så man kan ta hissen direkt ner. mm jag köpte en keps hihi. sen då vi kom upp låg vi och titta på tv och sov, sen gick vi ut och gick jag køpte med mig en ben & jerry's glass upp på rummet så satt vi och titta på tv och fika.
idag vi har precis kommit hem från stan, jag køpte ett par solglasøgon, en kjol och ett armband. nu måste jag kila, sen ska vi ut och æta tror jag eller så går vi ner på seven eleven och køper med oss nått upp. antingen senare eller imorn så ska jag køpa ett par rosa converse, høhø mina ær så urblekta nu satt. imorn åker vi hem innan vet jag inte om vi hittar på nått innan. påtal om converse førresten hær finns det massor låga och vanliga i typ alla færger. nu måste jag verkligen gå, hørs imorn! /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0