låt det förflutna vara förflutet och lämna framtiden i fred. lev i nuet.


bild: tagen för cirkus ett år sen med mobilen.
dansa på friluftsdagen. gick väl både bra och dåligt. vissa steg var väl allt för komplicerade för mig. men efter ett tag satt allting ganska bra. när vi var klara så var det nästan 40 minuter kvar innan bussen skulle gå. så vi gick ner på stan. ett par jeans tights fick följa med hem. ja, på bussen dit så vare fullt på bussen så jag fick sitta bredvid en gubbe som höll på och prata med mig hela tiden, och han fattade inte att jag inte ville prata med honom heller. han var dryg. och alice uppträdde i stan idag så hann lyssna lite på henne i väntan på bussen. det är lite läskigt faktiskt klockan är halv fyra och det är nästan kolsvart ute. just nu sitter jag och äter toast. ska plugga lite och sen lägger jag mig nog och kikar på film. /sara

Kommentarer
Postat av: Anna

låter som en mysig dag, förutom han på bussen. Jag hatar att åka buss p.g.a. sånt ;p haha

2008-12-08 @ 18:50:17
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0