Sammanfattning 2008

Årets bästa: sommaren o teneriffa,
Årets värsta: all magsjuka.
Årets vän: oj, det är så många med det måste vara johanna friskman som alltid ställer upp för mig & gör mig jämt glad!
Årets nyfunna vän: det måste vara alexander berglin som jag har varit mycket med när jag var mindre men har vart med han några gånger nu i år! 
 Årets förlorade vän: josefine vesterinen, vi träffas inte alls ofta nu förtiden.
Årets kärlek: petrusallberg. <3
Årets bästa köp: oj, det vet jag inte.. alla kläder?
Årets blogg: det måste vara kenzas
Årets bästa film: många bra, men alla skräckisar!
Årets bästa tvprogram: andra avenyn
Årets artist:  nästan alla som finns. ;)
Vilka länder besökte du: finland, teneriffa & danmark

Vad spenderade du mest pengar på: kläder.

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008: jag säger så här, jag har haft det jag känner för,så mycket olika.

Tror du 2009 kommer bli bättre än 2008: ´2008 var bäst det blir svårt att slå men hoppas det blir ett riktigt bra år!
ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0