hjärtat gör mig blind


bild: gammal som gatan.
mitt internet hade fnatt igår, inte alls kul men nu funkar det som det ska. dvdn funkar inte heller, alla våra dvd spelare har gått sönder på nått konstigt vis? så min dator är framdragen enda fram till sängkanten, så jag tittar på dvd på datorn istället. och igår kväll fick jag ett sms av maja, och gissa om jag blev glad över det smset. hon skulle bränna twilight filmen åt mig, och sen när jag logga in på msn så hade cricko också laddat ner den åt mig. fast hans film hade inte så bra kvalite, menmen den håller på att skickas över till mig nu iallafall. men nu ska jag klicka in på hamsterpaj och spela lite hade jag tänkt. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0