hejhopp

jag ligger i sängen nu,  kollade på brynäs-hv71 med morfar moa & pappa det var roligt!
imorgon ska jag till stockholm igen och kika med mamma & pappa då hoppas jag att jag kommer hem med minst tre nya saker (a) nu ska jag ligga här ett tag & läsa lite bok tror jag.. jag köpte en ny i fredags; som jag vill vara av katarina von bredow hon är min favorit författare, ja vad sjutton nu när jag ändå kom in på henne kan jag ju tipsa om lite böcker hon har skrivit också
*syskonkärlek- den handlar om henne och hennes brorsa som blir kära i varandra & ja det är min favorit bok, katarina skriver om sin barndom alltså en sannbok!
 *räcker det om jag älskar dig?

*hur kär får man bli?

*expert på att rodna

hon har skrivit fler böcker men alltså det här är mina favoriter & varför jag skrev lite om syskonkärlek var för att det är den bästa boken jag någonsin läst, ni som inte läst den måste läsa den!
vi hörs imorgon/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0