friday i'm in love





lucian gick väl bra till viss del, text som glömdes bort lite här och var men vad gör väl det om hundra år. idag har jag mått illa nästan hela dagen, kanske börjar jag bli sjuk endå.. har ju gått halvdöd hela veckan nästan. det känns nästan som att det enda jag gjort den här veckan är att ha sovit, så fort jag kommer hem till skolan slänger jag mig på sängen och somnar. vad tror ni, skoltrött eller börjar jag bli sjuk? det är ju endå bara en vecka kvar, slappveckan, jag står nog ut. det har varit en lugn fredag iallafall, jag har lärt mig några nya låtar på piano, tittat på idol och bara tagit det lugnt. nu ska jag nog lägga mig och kika på sex and the city. god natt. /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0