andra advent





fredag
efter skolan drog jag mamma och pappa in till stan och hämta andra bilen. sen åkte jag och mamma ner på stan. köpte tredje boken av stephenie meyers böcker, ljudet av ditt hjärta. och så köpte jag en skinnjacka, den jag berätta om innan. sen hem och packa väskan och fika sen åkte jag till elin. så tittade vi på tv och mös till det i sofforna, sen tog vi en promenad och hämta hem kebab, medans vi åt kolla vi på idol, härligt att alice är i final! sen blev det mys, gott tv och film hela kvällen, tre systrar och en mamma.
lördag
idag åkte vårat handbollslag och två till lag från klubben till uppsala och såg hammarby - guif. vinst för bajen, härligt! så blev det autografer och kramar från spelarna efter. och i bussen satt jag och elin och lyssna på damerna sverige-ryssland matchen, oavgjort i den matchen. då vi kom hem till skutskär så tog jag och elin hem hamburgare och titta på tv. och sen blev det grease 2.
söndag
idag spela vi match mot upplandstuna, 26-7 blev det. sen gick jag hem. nu ska jag ner och göra nått att äta för fybubblan va hungrig jag är!
fler bilder från helgen kommer senare.
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0