Do you know how much it hurts to be missing you


kass uppdatering från mitt håll men jag är sjuk och orkar inte dra mig från sängen, plus att jag börjar tycka att datorn inte är lika underhållande som den va förut. aja, men ska iallafall försöka skriva nånting. nu sitter jag och äter maxmat, hehe fetto mitt andra namn typ. haha nej men iallafall ikväll så var jag inne på cruisingen i gävle med lina ida johanna och maja. men eftersom jag inte mådde så bra så åkte jag hem rätt tidigt. så jag har bara vilat och tagit det lugnt i sköna mjukiskläder. hihi men nu så ska jag kanske göra nått jag inte har gjort på väldigt länge.. jag ska spela nått sånt där spel på hamsterpaj. hehe puss på er söta människor /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0