i en kö av idioter står du först i kön


bild: jag och ida när vi var små.
jag och ida hade jätte roligt i stan idag, köpte en klänning gjorde jag också. och så gick vi på bio, nån mumie film. va väl rätt okej, bäst vare väl när jag skämde ut ida hela tiden genom att skratta skithögt och smaska som en tönt. sen åkte vi två och hennes föräldrar hem till mig och fika. och jag och ida satt lite vid datan. dom åkte nyss, så har jag suttit och sörjt över kameran och försökt fixa den, men enda lösningen blir väl att lämna in den igen. och mobilen måste in på lagning den med, för usb grejen glappar. men nu ska jag skriva en rad på bdb, i natt klockan 3 äre sverige-brasilien! /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0