honey. <3



jag har vart barnvakt hela dagen idag åt emma och gustav! men nu snart ska jag till stugan hör av mig när jag kommer hem!  vi åkte till valbo allafall kolla lite och fika mys med småpluttarna, det är 16 dagar kvar till skolan börjar alltså nästan två veckor nej jag vill inte nejnejnej, dom säger att åttan är det jobbigaste året i skolan? jag kommer aldrig att klara det..
jag ryser när jag tänker på hur mycket läxor det kommer vara och typ två ea i veckan! ;o
nej nu lär jag tänka på vad som händer nu, och ta det där som det kommer!
/ kram ida

Kommentarer
Postat av: * sara

ni kanske får fler ean, eller längre det fick typ vi.. dom ändrar schemat hela tiden typ ;D

2008-08-04 @ 18:30:22
URL: http://idaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0