cityfesten

igår: jag och ida åkte in till city, titta på moa, elin, lovisa, alexandr, linnea och massa andra som dansa. så träffa vi på jossan och emma, men jossan åkte på hockeyträning typ direkt så emma gick med oss. allså så mycket skratt har jag inte varit med om på väldigt länge. aja så kom jossan tillbaka. träffa massa annat folk också. sen tog jag och ida nattbussen, fifan va dyrt det är allså! usch, dags för mig att köpa busskort! oja, men på bussen vare värsta bråket ju. aja jag steg av och gick hem och prata med lite folk på msn sen gick jag och la mig.
bilder från kvällen:
bild 1: nå sköna snubbar som sjöng och flörta lite med oss när vi gick förbi. hihi. bild 2 3 & 4: emma ida och jossan åkte nått. bild 5: petrus och ida.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0