ola och jag, hehehe ;)


fråga mig inte va jag gör med händerna, det ser cp ut! :D
nu ska jag och familjen till  stan och äta lite lunch. jag måste berätta om i onsdags på sommarkväll. då ola gav autografer, och vi orkade ju inte stå i den kön bara för att få se ola på nära håll så vi stod bakom han vid avspärrningen, och så skrek johanna typ; OOOOLA I LOVE YOUU!!! a jag minns inte riktigt om det va just så men nått i den stilen, ni fattar.. a så vände han sig om och typ vinka. sen höll vi på och dryga för att han skulle vända sig igen, vi försökte typ med allt. sen kom jag med min ljuva underbara röst (sarkastisk) och ba: DO YOU FEEL LIKE A FEEL... och DÅ vände han sig om och skratta plus att ida fick bild på det, inte så bra dock men iallafall. coolt va, hahaha! ;) /sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var fett kul! :D<3

2008-08-04 @ 20:55:33
Postat av: * sara

sv : haha eller hur! ;D

2008-08-04 @ 21:29:31
URL: http://idaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0