let me be your hero baby?



igår;
åkte jag och sara in till cityfesten vid fyra kolla på syster när hon dansa och självklart på elin & lovisa också!
senare träffa vi emma & josefine vi gick med dom sen blev det bara emma..
fyfan vad kul det var längesen jag skratta sådär! hihu, vi träffa massor med folk.
vid elva kanske så åkte emma hem, jag jossan & sara gick vidare vi tog halv ett bussen hem.
det var värsta bråket bakom oss med ungdomar som skrek & typ slogs ett jävla liv!
haha, hoppa av så gick jag med toni och hämta hans cykel så gick han med mig hela vägen hem (a)
sen var det bara borsta tänderna & gå i sängen!

idag; vaknade nu typ ska fixa mig & sen drar jag in med mamma till cityfesten vi ska kolla på victoria när hon sjunger!
ikväll så blir det cf med josefinevesterinen mys med bruttan!
/kram ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0