haha,

igår: så vaknade jag bredvid sara vi åt fruskost prata & så helt plötsligt  tyckte vi att vi var jätte sexiga i morgonrock (a)
åkte till äby med elin satt och vänta en timme på nina victoria lukas & martina till slut kom dom.
vi gick hem till martina och hämta ballonger och lite grejs sen gick vi till lukas vi skulle liksom ha kalas för elida men hon visste inget :)
så vi fixa sen kom hon vi låg i lukas mamma & pappa's rum haha, så svårt att hålla sig! men sen så  börja vi sjunga ja ni vet ;)
kvällen var kanske hur rolig som helst med mycket skratt.  :)

idag; så fyller elida år grattis hjärtat!
nu sitter jag här nyvaken men jag är jätte hungrig så jag ska snart ta lite frukost sen ska jag vara med min sötasteälskling :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0