discot igår

igår: jag åkte hem till ida och gjorde mig iordning. sen gick jag och ida gick till bussen i regnet, rätt surt. så kom  elin och josefine, först satte vi oss på mc donalds eftersom vi var rätt tidiga. sen gick vi upp till konserthuset och köa. så vare nå killar som inte kom in för att dom var fulla så kom dom fram till oss och börja prata, och skulle ha nummer och allt men ba, okej. aja, lyckad kväll iallafall. efteråt kom alex, jossans bror dårå, och skjutsa hem oss. mycket snällt av honom tycker jag. och jag sov hos ida. höhö träffa på mycket trevligt folk ikväll också. dock var inte musiken så värst bra tycker jag.

      
bild 1: ida typ sötast! bild 2: jag, höhö. bild 3: ida och jag. bild 4: ida och jag påväg till bussen i regnet. bild 5: söt elin på bussen. bild 6: sötnosarna ida och jossan på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0